initiatieven genoeg

Zo werkt dat dus. Je richt je aandacht op iets en plots wordt er zo veel meer zichtbaar. Sinds ik op onderzoek uit ben voor mijn boek, kom ik meer en meer mensen tegen die met 'anders wonen' bezig zijn. Zo schreef ik al eerder over Erfdelen en was ik afgelopen weekend in Heks (BE) voor een meeting over een nog te ontwikkelen Ecodorp door onze zuiderburen. Gisteren en vandaag kwam ik deze 2 ondernemingen tegen:

Ecodorp Boekel
Perfect gesitueerd tussen Den Bosch, Nijmegen en Eindhoven begint medio augustus de bouw van 33 CO2 neutrale woningen. Ik ga ze op de voet volgen, want dit zou wel eens een project kunnen zijn dat mijn hart steelt.

Zin in Buiten
Eline is zelf opgegroeid op het platteland en kent het buiten leven maar al te goed. Ze helpt je graag ook deze droom waar te maken.

lees verder...


Comments