samen sterk

Voor het volgende hoofdstuk in mijn boek wordt van mij gevraagd om nog meer om hulp te vragen; iets wat ik kennelijk heel moeilijk vind want tot nu toe heb ik het redelijk weten uit te stellen. Dankzij de hulp die men mij aanbod, heb ik nog niet heel veel in mijn auto hoeven kamperen; maar goed ook, want dat mag niet van Oom Agent. Ze hebben al een paar keer op mijn raampje getikt en met het verhaal dat ik hier een boek over aan het schrijven ben, kom ik er mee weg, maar voor hoe lang nog? De boete is 140 euro heb ik begrepen en als je leeft zonder vast inkomen is dat een enorme klap.

Om het niet zo ver te laten komen, ga ik jullie dus om hulp vragen. Mijn premies moeten betaald worden en tot nu toe heb ik er telkens wel een oplossing voor verzonnen, maar nu loop ik tegen een iets grotere hindernis aan: je bent in NL verplicht een adres te hebben. Een post- of briefadres heb ik, maar dat is niet genoeg om bijvoorbeeld bijstand aan te vragen, of bepaalde subsidies. Dus mijn vraag is deze:

Bij wie mag ik me (tijdelijk) inschrijven als inwonende?
Of wie weet waar ik me kan inschrijven zodat ik een woonadres heb?
(noodzakelijk om me in te schrijven bij een gemeente)
Als hier financiƫle risico's of kosten aan verbonden zijn voor jou, dan zorg ik dat die gecompenseerd worden!

Tips, truuks, info en aanbod zijn welkom op 06 262 07 889 (telefoon, sms, whatsapp)


Tijdelijke logeeradressen zijn
ook nog steeds welkom ;)

en gevonden!!!

Comments